sobota, 24 stycznia 2015

Liebster Award


Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich nominowania. Po odebraniu nagrody, należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która cię nominowała. Następnie ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) i zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który cię nominował.

Bardzo dziękuję za nominacje Lavanie Zoro i Blance S.! To bardzo miłe :)
Poniżej, odpowiem od razu na pytania od każdej z was. Jak się bawić, to się bawić...!

Pytania od Lavany Zoro:
1. Czy to twój Pierwszy blog?
Zawsze śmieję się, że nie pierwszy i nie ostatni ^^ Prowadziłam już wcześniej kilka blogów, tutaj natomiast opublikowałam swojego pierwszego one-shota z yaoi :D
2. Jakie są twoje cztery  ulubione postacie z Fairy Tail?
Hmm... ciężko powiedzieć, bo to się ciągle zmienia. Hmm... chyba będą to: Laxus, Gray, Sting i Natsu.
3. Czy kiedy zakładałaś/eś bloga miałeś w głowie całą historię i zakończenie?
Tak, bo z założenia miał to być blog z one-shotami. Dopiero później pomyślałam o napisaniu czegoś trochę dłuższego. I jeśli o to chodzi, to tak, mam w głowie całą historię, wraz z zakończeniem. Nie przeszkadza mi to jednak ciągle jej modyfikować :P
4. Wolisz iść na żywioł czy mieć wszystko przemyślane?
Wolę mieć wszystko przemyślane, bo najczęściej szybko zapominam o czym myślałam jeszcze chwilę temu. A jak sobie to poukładam, to nawet po kilku miesiącach wiem co jest grane :P
5. Jaka jest twoja ulubiona gra?
Hahahha :D Tak, na takie pytanie czekałam! Moja ulubiona gra to The Elder Scrolls III: Morrowind. Ulubiona forever! Te nowsze przy niej wymiękają xD
6. Kiedy spotkałaś/eś się po raz pierwszy z anime i mangą?
Było to jakieś...  "n" lat temu. Chyba jak chodziłam jeszcze do podstawówki... Całkiem dawno, jak tak sobie teraz myślę :)
7. Kto jest twoim ulubionym autorem mangi?
Mang czytam zdecydowanie mniej niż oglądam anime. Ale ulubionym autorem będzie chyba Yoshi, autor jednej z moich ulubionych mang.
8. Jakie ciasto lubisz najbardziej?
Makowca <3 No i ciasto drożdżowe!
9. W związku z powyższym chciałbyś kiedyś zorganizować spotkanie bloggerów  i dostać to ciasto ode mnie w prezencie?
Tak, od Ciebie zawsze. Tylko na to czekam ^^
10. Czy chętnie chodzisz do lekarza?
Jeśli jestem chora to tak, bo liczę na to, że dzięki temu poczuję się lepiej. Ale jeśli jestem zdrowa i idę tam tam tylko po to, żeby coś załatwić, to robię to bardzo niechętnie, ze względu na kolejki...
11.  Czy boisz się u kogoś komentować opowiadanie na bloggerze?
Nie, raczej nie. Jak czuję potrzebę skomentowania czegoś, to skomentuję. Czego tu się bać? :D (albo nie, jest taki jeden blog na którym boję się komentować. Ale ciii!  :P) 

Pytania od Blanki S.:
1. Ulubiona książka?
Może będę mało oryginalna, ale  "Władce Pierścieni" Tolkiena. Przeczytałam ją dawno temu i do tej pory nie znalazłam żadnej, która zachwyciłaby mnie bardziej.
2. Wierzysz w ufo?
Tak, wierzę. W końcu istnieje tyle galaktyk, dlaczego w którejś z nich nie miałoby istnieć życie? :P
3. Masz ulubiony zespół? Jak tak, to jaki? 
Mam ich wiele i są to choćby Billy Talent, Scorpions czy Radiohead.
4. Jakie miasto chciałabyś odwiedzić? Dlaczego?
Paryż - bo lubię język francuski i chciałbym zobaczyć jak wygląda stolica Francji. Wilno - bo... nie wiem czemu, tak po prostu jestem ciekawa ^^  Tokio - bo to musi być naprawdę interesujące miejsce.
5. Na czym spędzasz najwięcej czasu?
Na czym? Na nauce, spaniu (! - chyba na tym najwięcej :P), jedzeniu... pisaniu bloga...
6. Na czym ci najbardziej zależy? 
To wcale nie jest łatwe pytanie. Ale myślę, że najbardziej zależy mi jednak na bliskich. Zaraz po tym na skończeniu szkoły i zdobyciu wymarzonego zawodu.
7. Skąd pomysł na bloga? 
Uwielbiam pisać, ale zazwyczaj porzucałam blogi za względu na brak czasu. Pomyślałam więc, że jeśli będę miała wszystko w jednym miejscu, łatwiej będzie mi nad tym zapanować :)
8. Jaki jest twój typ faceta?
Nie mam jakiegoś określonego typu. Po prostu facet musi mieć w sobie "to coś", czym zawróci mi w głowie :)
9. O czym marzysz?
O życiu w szczęściu, zdrowiu i bogactwie! :D A tak na serio, bardzo chciałabym być po prostu dobrą w tym, co robię :)
10. Ulubiony paring z anime?
Chyba nie mam ulubionych ^^ Lubię tak strasznie wiele, że ciężko stwierdzić. Na przykład Nalu, LoLu, GaLevy, Laxus x Freed, Laxus x Natsu - z Fairy Tail, ale nie tylko te. Jean x Armin i Eren x Levi z SnK. SasuSaku, SaiSaku czy GaaMatsu z Naruto. I tak dalej, i tak dalej...
11. Twoi znajomi wiedzą, że prowadzisz bloga? Czytają go?
Nie. Moi znajomi nie przepadają za anime, więc takie fanfiki z całego serca ich nie interesują :P

Nominuję:
1. CoCo Vastillę i Lunę Heros z http://opowiadania-fairy-tail-nalu.blogspot.com
6. Misię Dragneel z http://szept-aniolow.blogspot.com

Miało być 11, ale tak wyszło... W końcu zasady są po to, żeby je łamać!!! :P  No i nie można nominować blogów, które cię nominowały. Buuu...

Moje pytania:
1. Czy zdarza Ci się kłamać na swój temat, by lepiej przed kimś wypaść?
2. Jakie jest twoje ulubione wspomnienie z dzieciństwa?
3. Umiesz pływać? Jak często chodzisz na basen?
4. Ulubiony horror?
5. Ulubiona piosenka na dzień dzisiejszy?
6. Co Ci się dziś przyśniło?
7. Jakie anime najbardziej zapadło Ci w pamięć?
8. Jaka jest twoja ulubiona pora roku? Dlaczego?
9. Jaka postać z anime jest twoją najbardziej znienawidzoną?
10. Czy zdarza Ci się zapominać o urodzinach bliskich osób?
11. Wolisz komedie czy tragedie?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz